sobota 28. dubna 2012

Kozlík

Se strojem se to nepovedlo. Ale dneska jsem uspěl.
Dneska to ale byla ta druhá. Našla si pytlík s kozlíkem, který jsme před časem koupili na jedné výstavě s koček. Kočky valerianu a šantu milují.
Takže, když jsem viděl, jak se kočka extaticky mazlí s drogou, měl jsem dost času vzít foťák, namířit, nechat nabít blesk a fotit



Pak mi ovšem došly baterky. Jen jsem je vyměnil, dorazila ta, co tenkrát vykukovala ze stroje a začala kozlíkový pytlík očuchávat. Jak ale zjistila, že se chystám fotit, dala mi najevo, že jí teda žádné kočičí voňavky neberou.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud chcete přidat neanonymní komentář a nemáte vhodný účet, v poli Komentovat jako vyberte profil Název/Adresa URL a vyplňte svůj oblíbený nick. Některé prohlížeče si toto nastavení dokáží i zapamatovat.